Tuesday, April 14, 2009

Kadi:
endiselt oleme siis hostelis, kaime tool niipalju kui ilm lubab. sest siis kui vihma sajab Gin Gini linnas, siis me toole minna ei saa.
ahjaa, meie tooks on mandariinide korjamine!
me ei ole vist mitte kunagi nii palju mandariine soonud kui siin! need on nii maitsvad ja head :)
samas me oleme ka tomateid sorteerinud ja kirsstomateid korjanud.

endiselt ootame teie kirju meie uuele aadressile... koik kirjad ja pakid ja postkaardid on teretulnud :)Pakkide osas tuleb meid muidugi eelnevalt informeerida, sest kui me ei tea, et pakk on tulemas, siis me ei oska seda otsida.

ps! ja minu eesti telefoni number ei toota hetkel. aga arge seda paris ara kustutage, kui tagasi Eestis oleme, siis ma kasutan seda jalle :)
aga hetkel siis meil ainult austraalia number: +61449196471

1 comment:

Anonymous said...

Noh, kus uued blogid, pildid on???
Ja muide, palun saata mulle mu maailmalemmik pilt minust.
:) hall-valge-must.
suvi, tallinn. sina ja mina.