Monday, June 14, 2010

Singapur!

Kadi: nii ja minu poolt siis ka vaike teadaanne. Olen omadega ilusasti Singapuris. Eilne paev moodus siis lennates, ses suhtes et 2 lendu oli vaja ette votta, enne kui ohtul siis siia singapuri joudsin. lennud laksid kenasti. inimesi oli palju kellega jutustada. yks inglane oli nii jutuhimuline, terve aja jutustasime ja aeg laks markamatult. tore oli. lennujaamad muidu on ju normaalsed, aga ma ikkagi ei viitsi lennata. yhesonaga leidsin siis ohtuks endale couchsurfingu hosti siin Singapuris. natuke kahtlane oli oises singapuris tundmatut inimest oodata, aga nagu ikka, oli ka see host jallegi super!! jalutasime oises singapuris ja nyyd on see linn ka juba paris selge. hea on ikka kohalikega jutustada, nii toredaid lugusi kuuleb!
katsusin end ajavahega ka natuke harjutada, laksin nats hiljem magama, et siis oigel ajal jalle jalul olla. ja terve hommiku kaisime oma hostiga linnapeal ringi. ta kysis toolt end vabaks, et saaks mulle linna naidata! uskumatu eksole! ja niisiis saigi ta ekstra 3-4 tundi, et mulle linna naidata. ta viis mind kohta kus oli NII HEA KOHV! isver, ma poleks kunagi uskunud, et yks aasia kohv nii hea voib olla! hoopis teistsugune! ja kohu soin ka monusasti aasia toitu tais enne linnaekskursiooni (Kristjan ara nyyd naera seal eksole, see oli ausalt taitsa maitsev :)) ja nyyd olen yksi keset suurt Singapuri. metrooga olen umbes miljon korda soitnud ja terve paeva jooksul ainult 2te blondide juustega inimest nainud. koik uurivad mind siin nagu ilmaimet! haahaa.. nii palju tahelepanu mulle! :) kaisin kolasin india-linnaosas ringi, see oli vaga huvitav ja varviline. nii kahju et mul siin kaamerat ei ole, aga moned pildid tegin oma videokaameraga (!) :)
Singapuris on 4 riigi keelt, millest 1 on inglise keel, nii et arge muretsege, koik sildid on siin ilusasti inglise keeles ka, nii et pole mingit probleemi, koik inimesed oskavad inglise keelt ka, see ongi peamine suhtluskeel siin riigis. nii et lihtne, vaga lihtne minu jaoks! :) ja inimesed on ka supersobralikud, koigi kaest voib nou kysida, koik aitavad minusugust eksinud seljakotirandurit. ei tore on, mul on nii hea meel, et ma Singapuris siin selle paeva saan veeta.
varsti hakkangi lennjaama minema, tana ohtul laheb mul see pikk lend siis. siinse aja jargi kell 22.55
koik. rohkem update'e pole. hoidkem poialt, et koik hasti laheks ja mul sabakont pika lennupeal liiga kangeks ei jaaks! ja oleks, et lennukis oleks miljon filmi mida vaadata oma personaalselt ekraanilt :)

ja siiiiiis jatangi aasiaga selleks korraks hyvasti ja alustan lendu euroopa poole!

Kohtumiseni!

1 comment:

Anonymous said...

Megakiiret lendu sulle, turvalist, mugavat ja vahvat!
:)

Kallis oled!
Sinu Kiksu..

Kes mõne päevast ka lennuki tiivale hyppab....ja päikesemerre sukeldub seal kõrgel õhus!!
:)
Kyll aga palju lyhemaks ajaks...ilma filmideta. :)


blamba