Sunday, March 15, 2009

infoks







Kadi: jaaa, meie too oli nii tore! kujutate ette, ma sain nendel atraktsioonidel ise ka soita! ja need olid nii hullud! ja ma tean et yks neist, see kera kuhu istud sisse ja siis lennutatakse sind 70 meetri korgusele ohku, see on eestis kallis, aga mina sain siin tasuta lennata. kolm korda. ja yhe teie aparaadiga ka, seda eestis ma polegi yldse nainud, ikka eriti korge ja hull asi! aga mulle nii meeldis! Melbourne'i linn oli nii ilus sealt korgelt! imeline! ja tooks oli meil siis jah, turvavoode peale panemine inimestele... muidugi ka nende rahustamine ja konsulteerimine, nii age oli narvis inimesi naha.. osad ikka kartsid nii vaga! hehee.. aga tore too oli... lobustuspargis on alati ju lobus :)

aga hetkel siis jah, Hobartis, too-otsingutel.
tana teeme endale resumeed.

ja muide, koigile veel teadmiseks, et minu telefoni number on +61449196471
jah. sellelt numbrilt saab mind katte ja sinna saab igast sonumeid saata kui keegi mind igatseb. voi Kristjanit :) ta ju kaotas oma telefoni ara, nii et ka tema saab sellelt numbrilt ilusasti katte :)

No comments: