Sunday, March 29, 2009

Sygis!

Kadi:
Tere sygis!
Nii, meile siia Tasmaania saarele on nyyd vist ametlikult joudnud sygis.
kuidas ma tean? sest ma sain kylmetuse osaliseks. kujutate ette. jah. Austraalia on nimelt nii suur et nyyd on nii, et lounaosas on sygis ja pohjapoolel on suvi kohekohe algamas. nii et meil on sygis. aga et siis minu kylmetusest...onneks langes see nadalavahetusele, nii et midagi hullu ei olnud, nyyd on juba parem ja tervem olemine :) nina on kyll vesine ja kohatan aegajalt aga ei ole midagi hullu...lubasin endale 2 paeva et haige olla.. too otsimine endiselt taies hoos.. ja kui me nyyd midagi ei leia, siis ilmselt lahme ja otsime suve yles, voi piilume mis Sydneys toimub.. hoidke meie tegemistel silma peal ja soovige meile edu, meil laheb siin seda vaga vaja...

Kixu sa nyyd oled vist KODUs jah? :) vaga tore, kirjutage mulle ikka, eks? ja muidugi koik voivad mulle kirjutada.. ma loen oma meile KOGUAEG ja tore oleks seal kirju naha :)

tervitused-kallistused!

taiendus: selgus, et austraallased seda pohjapoole soojust siiski kevadeks ei nimeta, missest et seal vihmahooaeg labi sai ja ilmad soojad on, nad ytlevad ikkagi et sygis on ja peagi tuleb talv. no mis seal ikka :) igatahes tundub Queensland natuke soojem kui siinne Tasmaania.. homme (meie aja jargi) lendame me Queenslandi onne otsima... kellel huvi see voib vaadata monelt kaardilt kus see suur osariik asub...

1 comment:

Marianne said...

Queensland tundub imeline!! Kas seal peaks olema ka korallrahud? Või on need allpool? Nii tore ja lahe. Tekib soov ka ise minna sinna imedemaale:) olge tublid!