Sunday, September 20, 2009

Fitzroy Crossing River Lodge

Kadi: tere jalle siit tyhermaalt! Kui nyyd hasti jarele moelda, siis me oleme toesti ikka taiesti inthemiddleofnowhere, ehk siis kohas kus pole mitte midagi. Jah siin on yks supermarket, aga me saame sinna heal juhul korra nadalas. Nii et ega siin raha suurt kulutada ei saa. Aga meil siin on ka baar ja restoran, kus on vaga maitsvad soogid, koik kiidavad.Peaksin Kristjani sinna ykpaev sooma vedama, natuke voib ju raha raisata ka. Samas interneti peale laheb paris palju raha ja mis siin salata, kui me “linnapeale” saame, siis laheb ka ikka paris palju raha alati.aga saab hakkama. Ma olen ka nyyd kovaks trennitibiks hakanud, katsun ikka 3-4 korda nadalas jousaalis kaia, soidan rattaga kusagil 20 minutit iga kord, eile soitsin 40 minutit jutti, see on mu uus rekord jousaalis :) aga see aeg laks kiiresti, sest ma panin South Parki multika endal mangima ette, vaatasin tapselt 2 episoodi ara ja hops, oligi 40 minutit tais. Aeg laheb niimoodi palju kiiremini. Igatahes teen siis natuke joudu ka, aga ikka omas rutmis, niipalju kui mu keha lubab. Kuigi, olgu veel oeldud, et housekeeping, ehk siis majapidamine iseenesest on yks suur trenn! Ma olen fyysiliselt vaga vasinud iga paev, selg marg jooksen tubade vahel ringi, higi leemendab otsa ees. Esiteks kuumusest ja teiseks lihtsalt sellest pidevast toimetamisest. Nagu meil siin yks boss ytles, siis alati on midagi koristada. Voi riisuda, voi pesta. Nii et alati on tegemist. Ja ysna kiiresti peavad toad korda saama. Kiksu sa void minu yle vaga uhke olla, ma olen ka tasapisi juba koristamisfanatiks hakanud :) ma olen yks kiirematest koristajatest siin ja ma ei tee mingeid shortcut'e, ei viili siin midagi. Aasia tydrukud osad on ikka vaga aeglased, aga samas neil on vist mingi taktika ka, et lihtsalt venitada tunde juurde. Ei tea, mulle selline uimerdamine ei meeldi. Me Kristjaniga vahepeal ikka imestame, et kuidas nad viitsivad niimoodi aegluubis liikuda, et saada paar minutit juurde. Naiteid oleks palju tuua, aga ma ei hakka teid kurnama meie igavast toorutiinist. Meie jaoks tegelikult see polegi nii igav. Iga paev saab nalja ja kui hakkab igav, siis tuleb rahanumbritele moelda ja tuju laheb paremaks. Mul on siin mingi jama praegu maksuametiga ka, aga ma ei viitsi sellest raakida, eks nais, ma katsun koik korda ajada. Arge muretege, me saame alati hakkama :)
aga kauaks me siia jaame? Niikauaks, kuni on jalle raha olemas, et edasi liikuda. Ikka edasi ja edasi, mitte sammukestki tagasi! Plaanid on olemas, eks nais palju neist realiseerida jouame :) Koigile teadmiseks, meil on siin IGA PAEV sooja kusagil 35-40 kraadi, aga pole hullu, me hakkame sellega harjuma. ja eile ohtul nagime esimest korda kerget tormimoodi tuuletommet :) hehee.. wet season (vihmahooaeg) on tulemas peaegi!

Muide, teadmiseks koigile, ma nii tahaksin korraks, voi paar paeva Tartus veeta. Suursuur Tartu igatsus tuli peale ykspaev :)

3 comments:

Kzike said...

minu tartukodu uks on sulle alati avatud :)

Pilgrim said...

oi ma astuks hea meelega sisse. varem voi hiljem :)

Kairit said...

Kadi, kui kunagi tagasi Tallinna tuled, siis tuled küll mulle külla! :))) Naljakas, et kui me veel Mainoris käisime, siis korda ei käinud te mul külas...ega Anniki näiteks pole tänini veel käinud...aga millalgi tulete...sina kaaaaaaaa (näiteks koos Kristjaniga, icccc! :)