Thursday, November 13, 2008

üks segane jutt

Nii. JA ME OLEMEGI SINGAPURIS!!!, Changi lennujaamas ja meil on pikk lend seljataga. Tervelt 12 tundi lendasime british airwaysiga siia. Ja kui nüüd järele mõelda, siis me lendasime POOL MAAILMA LÄBI, teeb kadedaks jah? :) Kuidas siis meie lend läks? Hästi. Me saime endale teki ja padja ja kõrvaklapid ja meil oli igalühel eraldi ekraan kust sai filme ja multikaid vaadata. Ja mänge mängida ja muusikat kuulata. Muidugi, mul oli tegelt palavik ja see tegi mu lennu alguse üsna raskeks, kuna pea käis ringi ja suht halb oli olla.. aga siis küsisime stjuardessilt palavikuvastast tabletti ja sellega sai ka see mure lahendatud. Veits kummaline oli muidugi see, et paratsetamooli tableti saamiseks tuli täita jälle mingi A4 paber. See jäigi veits arusaamatuks miks ja kellele seda vaja oli. Ei tea, igatahes sain oma tableti kätte ja õhul rahulikult magada... muidugi noh, niipalju kui ühes lennukis on üldse võimalik magada. Tooksin eraldi veel välja teeninduse! British Arwaysi teenindus oli lihtsalt super! Inimesed käisid ringi ja kurtsid muresi, stjuardid ja stjuuardessid kuulasid ja nõustasid igakülgselt. See kes mulle tableti tõi, käis veel mitu korda uurimas kuidas mul enesetunne on. Ja pärastki veel soovis head reisi. Väga armas temast.
Aga ei, tegelt minumeelest sai magada küll, panin omale silmaklapid ette ja ikka mõned tunnid sai magada küll, hea pime oli. Aga ma mäletan selgelt et ma köhisin terve öö :)
Meie kõrval istus üks vahva inglise naine Liz, kes ka läheb Austraaliasse, Perthi, nii et ilmselt näemegi teda siis varsti jälle, oma järgmisel lennul. Meil on nüüd nats aega, kell on siin... hmm.. kuramus, natuke segane värk, kell on igalpool erinev... Singapuris siis hetkel pool 7 õhtul. Ja täna on 13nes november. See päev jäigi meil nüüd vahele, sest varsti läheb meil lend ja hakkabki juba 14nes.
Nii. Ja nüüd kirjutab Kristjan ka midagi:
Ma vaatasin Harry Potteri ja tulepeekri filmi, Family Guyd, My Name is Earli ja natuke Dark Knighti ka, kõiki olin varem näinud, aga no worries. Süüa sai küll kõvasti lennukis, päris head toidud olid. Ja Piibe ja Kirke kirja me ei lugenudki, aga 5 tunnine lend on veel ees, siis loeme kindlasti, seal pidid head soovid kirjas olema. Nende soovid. Tunni aja pärast algab siis check in.

Palav on. Õues läheb pimedaks. Singapuris on pilved, aga meie eelmise lennu piloot ütles et väljas on umbes 28 kraadi sooja. Tahaks pessu minna, mul on juuksed ikka väga mustad juba. Ja teine asi on see, et siin kus me oleme on kirjad üleval et FREE INTERNET, aga proovimisel selgub ikkagi, et on vaja midagi logida sisse ja siis mingid paroolid sõnumiga saada, aga eesti tunnuskoodi ta üldse ei aksepti ja veel sada asja. Igatahes me kasutame siis lihtsalt võimalust et kirjutada, kunagi hiljem kui neti leiame, saab kõik eelneva ilusasti netti kopida.

ja oi, see keeruline registreerimine õnnestus! me saime internetti!

olgu veel lisaks öeldud, et Eestis on kell praegu 13:05, meil siin aga juba 19:05, seega ilusat õhtut meile, meil läheb 20:50 lennuk :)

muide, minu emps, kas sa leidsid selle aadressi ilusasti üles et meie blogi lugeda? anna mulle teada, kirjuta mulle e-mail :)

Kristjan: ja mu kallikesed ka, andke märku, kas leidsite aadressi?

P.S. te võite kõik ju kommenteerida, eksole! :) kellel kasutajat ei ole siin, tehke ruttu :)

5 comments:

Kairit said...

Aga nüüd ma saangi kommenteerida...näed sa...mis ma ütlesin sulle Kadi! Mul profiil siin täiesti olemas. Heheeeee

Aga igatahes see 'segane jutt' oli väga huvitav jutt! Huvitav oli igatahes lugeda. Jätkake samas vaimus. Ma tahan teie tegemistega kursis olla, sest Kadi...sind me ei näe ju tükk aega! Vaata, et sa meid ära ei unusta (mind, Annikit ja teisi) :)

Aga olge tublid ja vaprad tegelinskid seal teisel pool piiri!

K.

Ülo-Liis said...

No tore! Ja mina olen õnnelik, kui saan vanemaidki Mulgimaal väisata..

Unknown said...

Issand, Kadi, tõeoolest, sa kirjutad nii huvitavalt, et mul on tunne, nagu ma ise ka seikleksin seal. Sinu muljed on nagu väikesed pärlid siin meie hallis pimedas kliimas:) Laske samas vaimus!! Jas kas ma kuulsin sõna, "palav" - ooo kus soooviks ka seda praegu, natukene praadimist kuluks ääää , ma ütlen. Nii, et sis püsime lainel. SIDE LÕPP:)

Mari-Ann said...

Teil see blogindus edeneb mõnusasti, siiani küll. Muidu enne blogisid ei lugenud, nüüd kisub ikka piiluma. Päris hea:)
Olge tublid ja leidke seal kängumaal ka aega ning netti, et eesti inimesi lõbustada! :D:D
Muidu ägedat nimepäeva, Kristjan! :)

Unknown said...

28?????!!! no way!!
I can't believe.
Im waiting first Impressions about Australia. Ta!!:****


Edu!!!


(teie poilte kust näha v6iks saada?)