Friday, November 21, 2008

PEALKIRI






Nii. Nägite eelmisest sissekandest, et me olime pargis :) ja kusjuures olimegi sellel hetkel. Nimelt on meie hosteli lähedal suur park kus on wifi, vähemalt ühes kohas. Niisiis saime kiiresti mõned pildid netti panna, orkutisse, vähemalt midagigi. Aga niipea kui hakkasime endistviisi oma wordi dokumendist kopeerima siia teksti, siis viskas ta koguaeg ette mingi errori. Ükskõik mitu korda me ka ei proovinud, ikkagi üks ja sama asi: mingi viga oli sees. Seega katsume nüüd uuesti, ehk õnnestub.

Teen siis seekord lühidalt: Oligi aeg jätta Belinda koduga hüvasti. Belindal tulid meie lahkumisel pisarad silma. Ju siis olime head külalised. Otsustasime tagasi Perthi minna, sest me ju endiselt ootame tähtsaid asju nagu näiteks pangakaart ja üks TFN number. Oleme ühes Billabongi nimelises hostelis. See on selline seljakotirändurite hostel, ei midagi luksuslikku, aga igati mõistlik ja asjalik. Meil on siin ühes toas peale meie veel 4 inimest. Ei ole hullu.siin on täitsa tore ja ma olen ennegi ju seljakotirändurite hostelis olnud. Nii et mina olen igatahes väga rahul. See Billabong on siin üks parematest ka, nii et ärge üldse muretsege. Meil on siin esialgu küll vähemalt väga hea elu :)

Täna käisime loomaaias. See on ikka tõeliselt äge loomaaed! Niipalju uusi loomi kelle olemasolust polnud mul aimugi! Nii põnevad rajad ja ehitised mis kõik loomadele on ehitatud! Super! Loomadel on siin ikka loomaaia kohta, väga hea eluolu. Ja minul oli küll selline tunne nagu ma oleks ise ka nende kodus, inimestele mõeldud rajad käisid looklevalt läbi erinevate keskkondade, alustades Australian Bushwalkist (austraalia põõsakõnd:)) läbi aasia vihmametsade ja jõudes välja aafrika savannidesse. Emme, ma nägin lõpuks ometi ära ka sinu lemmiku, kaelkirjaku! Ei, loomaaias oli väga tore. Terve päev kulus selle alla. Ja kusjuures, pidime tõdema, et loomaaias peab ikka rahulikult käima, st et natuke ootama, hoolega vaatama ja kuulama, siis näeb nii mõndagi põnevat, mida muidu tähele ei panekski. Nii saime osa päris paljudest ägedatest sündmustest, mida kiired möödalippajad ei näinudki. Paras neile. Meie võtsime selle aja ja nägime palju rohkem. Rohkem kui ma üldse kunagi üheski loomaaias olen näinud.

Kristjan: Minu nali oli see pargi teema siin. Hahaa, naljakas, kui laps on lollakas. Nagu Kirsika kunagi ütles. Miks keegi ei kommenteerinud? Nõme. Muuseas, meil on uus majutaja ka olemas esmaspäevast. Loodetavasti 3-ks ööks siis. Elab kuskil lennujaama juures, aga mitte selle rahvusvahelise, vaid Domestic Airporti lähedal. Ja pärast seda on idee järgi pangakaardid ja TFN-d käes ja siis on minek lõuna poole farmitööde võlu avastama. Ma ei mäleta enam, mis ma siin vahepeal kirjutasingi, äkki kordan midagi. Helistasime ühele eesti poisile Jossile, kes rääkis, et töötab ühes farmis juba kuu aega, aga see farm ei tegele puuviljadega, vaid seal on loomad- kitsed ja lambad. Farmis pidi tööd küllalt olema, alates majaehitusest kuni lehtede riisumiseni. Eks siis paistab, arvatavasti võtame temaga veel ühendust. Loomaaed meeldis mulle küll väga. Võrreldes Tallinna Zooga on loomadel ikka lausa 5 tärni hotelli elamistingimused. Kas me seda kirjutasime, et mõned päevad tagasi käisime ühes Aquariumis ka? No seal olid ka vinged elukad, haikalad ujusid üle pea, kui läbisime klaasist tunnelit ja hiigelsuured raid ja kilpkonnad ja igasugused muud mereelukad ka. Minu lemmikelukad loomaaia ja akvaariumi peale ongi haikalad. Gepard ka. Lõvid ja tiigrid oleksid ka olnud, aga nad olid unised. Gepard ikka võitles seal mingi mängulennukiga, mis oli kummipaela otsas. Krokodill oli tegelikult ka tegija, 5 meetri pikkune lausa. Ja hõbedased ahvid meeldisid ka (silver gibbons). Kui päris aus olla, siis meeldisid mulle kõik loomad seal ja linnud ka. Ning kalad ja kahepaiksed ka. Ja roomajad. Puud olid isegi naljakad osad, näiteks vorstipuud, kus rippusid vorstitaolised moodustised ja üks silmapuu (Kadi pandud nimetus), kus puu peal olid silmad. Või kui teise nurga alt vaadata, siis need meenutasid hoopis tisse. Ma võin hiljem pildi kuskile panna, siis saate ise vaadata, kui teid taimeteadus peaks huvitama. Või tissiteadus. Või mida iganes. Asi on selles, et kell on juba 02.35, uneaeg. Lihtsalt mõtlesin, et panen midagi ka siia kirja, kuna und ei ole veel. Enne oli uni, aga siis otsustasin hoopis filmi vaatama hakata. Aa, ma tahtsin rääkida veel selle kohta ka, et mida me siin sööme üldse. Põhiline on muidugi siis sai- röstitud või röstimata, juustuga jne. Kui Belinda juures olime, siis sõime ka makarone ja Belinda tegi väga head sööki mõnel õhtul, aga ma ei tea, mis asi see oli. Lisaks on mõned korrad käidud ka McDonaldsis loomulikult ja mingis teises kiirtoidurestoranis Subway vmt. Siin Billabongi hostelis saab hommikusööki ka. Röstisaia, hommikusöögi helbeid piimaga. Saia peale võib panna moosi, pähklivõid ja mingit pruuni sitta, vabandage väljenduse pärast. Ma vaatasin alguses, et tegemist on sokolaadikreemiga, Nussa vmt. Õnneks saia peale ei määrinud veel, proovisin noaotsast veidi. Ma ei tea, mingisugust sööki meenutavat maitset sellel igatahes ei olnud. Äkki mingi masuudi, kõrvavaigu, kalamaksaõli ja hanerasva segu. See selleks, Kadi lubas ka homme seda maitsta, eks siis saab näha, kas meest sõnast, härga sarvest. Aga ma hakkan siis nüüd magama minema, homme paneme pargis internetis blogi ja pildid siia üles teile lugemiseks ja imetlemiseks, kallid kaasmaalased. Mul on mingi aadress, kuhu ma panen veel pilte üles homme, kui arvuti aku peab. Siis annan teile aadressi ka. Sinna tulevad siis igasugused känguru, haikala, ja muidu pildid kah. Head ööd. Oot, mulle tuli üks asi veel meelde, nimelt see, et üks loom oli Earli nägu, seriaalist My Name Is Earl. Soovitan kõigile. Seriaali, mitte looma. Kuigi loom oli ka armas, selline väike vuntsidega primaat. Unes.


Kadi: ja muide. Ma nüüd hommikul maitsesin seda pruuni asja mida me mõlemad alguses nussaks pidasime. Öäk. Ma ei oska tõesti öelda, mis asi see on. Kes küll sellist asja võiks süüa? Fuh. Ma proovisin noaotsaga ja isver.. see maitse ei unune! :)

ps. meil mängib siin hostelis praegu nii hea muusika. Hommikul tuli reggae muusika, see oli ka super! Ja nüüd mängib selline mediteerimise muusika. Mulle väga meeldib.

Randa vist ei lähe.. vihma hakkas sadama.. natukene.

4 comments:

Kairit said...

Tooooooooooore!

Nii, et reggae muusika?! Lahe :)
Ok, ma tegelikult hirmus väsinud aga noh, tööd peab tegema...öötöö ka veel...fantastico magnifico :D
Kui teie teksti lugesin, hakkasin ma naerma...aga vist liiga kõvasti...sest mõned kliendid vaatasid mind liiga kurja pilguga :d hehe
Aga noh, jätkake samas vaimus rändurid!
K.

Pilgrim said...
This comment has been removed by the author.
Anonymous said...

tean täpselt millest te räägite. see mõttetult okseleajava maitsega määäre- Iuuu!!


sornoto

Unknown said...

see on vegemite ja kui seda 8igesti ja V2HE r8stsaia peale panna on s88dav, 8llej22kidest ja juurviljadest tehtud ja see on austraalia traditsiooniline v2rk vms. v8ta n2pust. cheers!