Tuesday, November 25, 2008

Puhkus saab läbi






Tervist!
tere hommikut päikeselisest Austraaliast! ma teen seekord lühidalt. Nii. me oleme endiselt Perthis, ühe majutaja, Rodi'i, juures. Muide, ta on Rodeo sõitja, vaatasime eile tema videoid kus ta pulli seljas katsub olla, päris huvitav. kutt on ikka päris osav ja päris palju võitnud. vägev! nüüd ma siis tean millised need cowboy'd on- toredad! ja sõbralikud! vähemalt Rod on küll. Eile oli meil barbeque, ehk siis grillõhtu, grillisime känguruliha. Kristjanile see väga maitses, kui ma õigesti aru sain :) Eile käisime veel ühel niiöelda Sik-sakki mäel, kus tee viis tõesti siksakilise kujuna üles mäkke. Õhtupimeduses särasid seal miljonid Perthi linna tuled. Vaade oli vapustav! Nii palju tulesid, nii palju väikeseid täpikesi. Ilus vaade. sealt nägi ära mitte ainult Perthi kesklinna, vaid ka kõik äärelinna tuled. Tegime pilti ka, aga see on natuke viltune, kuna tegime auto pealt selle :) ja muidugi ei jäänud kõik need miljonid tuled peale. kaadrisse jäid vaid mõned. aga mälestus seegi.

nii. ja nüüd on uus hommik. Jätame peagi hüvasti Rodi ja tema väikeste sugulastega, saame täna veel Belindaga korra kokku, ja hüppamegi rongipeale mis viib meid õhtul 6 ajal Pinjarrasse. seal tuleb meile üks eestlane, Joss, järgi ja viib meid farmi kus me tööle hakkame. Ei oskagi nüüd öelda millal me järgmise blogi sissekande siia üldse saame teha.. ei tea ju veel kas ja kuidas seal internetiga lood on. Seepärast olge nüüd kannatlikud, järgmise blogiga võib minna aega :) aga ma ütleks sellepeale et No Worries! Ärge pabistage, küll me endast jälle märku anname, kui õige aeg on :)

ps! austraalia elanikkonnast ainult 3% on aborigeenid ehk pärismaalased. ja teine fakt. kõikidest vangidest on 80% aborigeenid. kummaline.

Rodi bullridingut saate vaadata siit lingilt:
http://www.youtube.com/watch?v=t43nQ5sB5qI

Kadi ja Kristjan

3 comments:

Kairit said...
This comment has been removed by the author.
Kairit said...

No nii, nüüd hakkate siis ka tööd tegema. Ei, väga tore. :) Pildid on jällegi toredad. Esimene pilt on eriti marulahe!

Muideks meil Eestis möllas lumetorm. Meie elukesed olid veidikeseks ajaks segamini löödud. Liiklusest ma ei hakka parem rääkima. Aga see lumi, mis meil on, sulab peagi ära. Igatahes jah...polegi midagi tarka öelda :)

Teie aga jätkake samas vaimus ja omandage siis omale vägevad kogemused.

Cheers,
Katsmats.

Anonymous said...

tõudid.
tahtsin öelda, et ma nii tahaksin, et sa saadaksid mulöle teie arvutist selle imelise pildi komplekti, mis mu synnipäevaks minule kingitud oli. Mul ei ole ju enam ei neid, ega midagi muud:(
Aga just sinu tehtud must.valget pilti igatsen. See oli niiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii armas.
(jah, just, ongi see e hetk, kui ma tunnen, et ma t6siselt mõtlengi, et võiksin lõpmatuseni neid iii tähti vedada, sest ma tõesti niiii arvangi!!)


aga ma soovin hästi nunnut t88d teile:)
Ja kindlasti ootan ja kuulan suure rõõmuga illustreeritud pildimaterjaliga suurepärast blogi taaskord.
Kuigi ma ise jah enam ju eriti netis ei ole. Või noh, omade materjalidega. Kõik on läinud:(