Tuesday, November 11, 2008

Londoni-tuur



Nii. nüüd on ka teine Londoni-päev kenasti õhtusse jõudnud. Oleme väga pikalt Londoni-tuurilt tagasi. Nägime hästi palju olulisi kohti täna, tegime paaaaaalju pilte.. käisime Hyde Parkis oravaid vaatamas ja katsumas, nägime Big Beni ja Westminster Abbey't ja sõitsime laevaga ja jõime teed, ja siis veel natuke teed ja siis pärast veel teed ja õhtusöögikõrvale teed ja õhtul Kixu tööjuures veel teed =) ühesõnaga palju palju teed. nagu inglismaale ikka kohane eksole. sõitsime kõikvõimalike busside ja metroode ja asjadega. käisime Camdenis turul ja sõime Kixu tööjuures panini'sid. ja nägime pidevalt THAMES'i jõge ja ikka pildistasime. Ilm oli super! see vastab ikka igati tõele, et Inglismaa ilm on väga muutlik. Alles eile ju sadas padukat, terve päev, ja juba täna oli täiesti ilus, peaaegu et pilvitu taevas ja Päike! suurepärane ajastus! meie ekskursioon läks igati korda. Aga sellega ikka ära ei harju, et kuhu poole vaatama peab kui tänavat tahad ületada. korra nagu tundub et saad aru ja siis näed et ikka tuleb buss teiselt poolt. ja kui kiire siin kõigil on!! London on täis tormavaid inimesi! kõik ruttavad kuhugi! ja Krissu tegigi nalja kui nägi kiirustavat inimest, et ilmselt on läheduses UNDERGROUND :) sellepärast leidsime me metroo üsna lihtsalt üles alati :)
märkimist väärib ka see, et ma sain täna oravale pai teha, terve Hyde park oli oravaid täis! ja muidugi sportlikke inimesi! kõik, vanad ja noored, sportisid, jooksid ja möllasid seal suures pargis. ja seal oli palju ilusaid puid ja teid. super!
mulle meeldivad inglise majad! see stiil! siin on kõik majad nagu filmist! nagu olekski ise koguaeg mingis filmis... umbes nagu Notting Hill'is. jah, täpselt sellised majad siin ongi!
Kixu kodu on ka väga super. ja kõik need majakaaslased, väga äge on siin! meie saime Kaisa ja Kristjaniga endale Kixu ja Zana voodi. Nemad ise ööbivad lounge'is.

Homme on plaan siis võimalikult vara minna Heathrow'sse. sest nagu selgus on sellel lennujaamal tervelt 5 terminali! meie lend läheb 4ndast terminalist. ja ma juba tean ette, et sellega saab nats jamamist olema, et õigel ajal õiges kohas olla! Kadri, kus sa nüüd oled?! sina ju alati teadsid kuhu minna ja mida teha :)

aga selge. minu jalad on igatahes väsinud. Kristjan kas sinu jalad ka?
Kristjan: Mismõttes? Ei ole! mul pole üldse jalad väsinud!

mmhmh... jajah :)

Kristjan: Tere, tervitan emmet, issit, õde ja venda ja kõiki sõpru ja teisi, kes mind ära tundsid. Ma pole elu sees nii palju teed ära joonud, kui täna Londonis :) Aga ma annan järje Kadile tagasi, homme õhtul on minek. Tsau!

Kadi: nii et siis jah. mina ei jõuagi midagi rohkem lisada. põsed õhetavad ja inglise keele aktsent on korralikult külge hakanud juba. ma ei oskagi kedagi tervitada. ma tean et huvilised juba niigi loevad huviga meie seiklusi ja ma tahaksin võibolla öelda seda, et mul ikka ei ole veel tunnet et ma ei tulegi Eestisse veel niipea tagasi... kuidagi selline tunne on, et paari päeva pärast naaseme Londonist tagasi kodumaale... aga olgu siis! ilusat õhtut teile, kellel teil on kellaaeg 2 tundi meie omast eest :)

3 comments:

pisike said...

õde kui psühholoog juhtimus tähelepanu kunagi: kadedus on kõige suurem pahategija.. sellepärast ma püüangi end tagasi hoida :)

Mannu said...

See õdede-pilt võtab küll tibutagi selga! Väga viis!

Ootan juba seiklusi Teie soojale maale jõudmisest..

:))

Unknown said...

oi, niii armsalt ytlesid, Marion:)
MIks nii?:)

Nele...näh..ise oled ka kohe siin, aga enne mina seal..ja siis mina veel seal..ja siis mina siin, ja siis sina ka siin:P

Said aru nyyd hullult eks??:P