Sunday, November 16, 2008

Yanchep on meie kodu

Nii. teen yhe kiire sissekande. Kaisime ppangas tana. ajasime tahtsaid asju. ja meie uueks pangaks on nyyd Westpac :) igatahes.. mis ma tahtsin oelda.. oues on nii soe! Kristjan on ysna polenud, tema ei taha tana paikest yldse naha, minul pole hullu. ja muide, nohu on juba ammu kadunud, ja tundub et ka see meeletu JETLAG, ehk siis ajavahest tingitud v'simus hakkab kaduma. tipptopp.
Nyyd on jaanud siin Belinda juures olla veel 3 ood. ja siis kihutame tagasi Perthi. Seal ilmselt peame nii monegi oo veetma backpackersite hostelites, aga ei ole hullu, me oleme ikka igati onneseened olnud juba niigi. ja siis kihutame edasi lounapoole, Margaret Riversi poole. see on selline huvitav ja paljukiidetud kant, kus on umbes 50 viinamarjaistandust. nii et eks nais. ja muide. ma ytlen veelkord: inimesed ei tea siin Eestist mitte midagi, isegi meie pangat2di, kes oli vaga sobralik ja abivalmis, ta ei teadnud kus see riik asub voi kuidas kirjutada ESTONIA. aga mis seal ikka. Eesti on ju ikka vaga vaike, eriti veel just Austraalia korval :) vahemaad on siin meeletud. Naiteks Eestis ju soidab umbes 3 tunniga pohjast lounasse, aga siin soidavad inimesed igapaev toole 300 km ja see on taiesti tavaline. Eile kohtusime Belinda naabritega, Chrissi ja Robiga ja nende tytardega. koik jallegi vaga toredad inimesed. neil olid kodus Bobtailid, ehk siis yhed lizzardid, sisalikud, kes elavad ainult austraalias. Kirke, ma tahaksin siinkohal sind tervitada, sest tean kuidas sa neid kindlasti kardaksid :) aga mina hoidsin neid eile kaes ja mangisin nendega, eks ma millalgi panen pilte ka siia nendest nunnudest Bobtailidest. ja muidugi, kui keegi veel motleb et kas me oleme juba kangurusid ka nainud siis loomulikult oleme! neid on siin pidevalt naha, lahemalt voi kaugemalt, aga neid siin ikka on. aga paevasel ajal nad magavad enamjaolt.
oi aga mulle meeldib siin. rohkem ja veel! ja eile kui ma lebasin liikumatuklt ookeani sinises vees, lained loksumas korva aares siis ma motlesin et ma tegin ikka vaga oige otsuse, et siia tulin! siin on nii hea! siin on supersobralikud inimesed ja SOE SUVI! ma ikka ootan pidevalt teie tegemiste kohta ka teateid. Kuidas Eestis laheb, mis ilmad teil seal on ja kindlasti et kuidas teil endil seal uldse koik laheb? sest meie parast ei ole vaja kyll muretseda, me oleme kindlas kohas, katus on peakohal ja koht on tais. Tuju on ikka hea.. :) ja homme hommikul laheme oma ilusasse helesinisesse laguuni snorgeldama... kolab hasti? tulge ka! :)

4 comments:

Mannu said...

Mina ärkasin näiteks täna hommikul ja nägin aknast välja vaadates lumevaipa (okei, see ei olnud päris vaip.. aga härmatis ka mitte.. päris valge LUMI) autode peal ja natuke oli asfaldile ka tuisanud. Aga Tallinnas pole jälgegi lumest. Kosel vast ka mitte, enam..
Jõulud lubavad valged tulla..
Ma saadan Sulel postiga varsti lumepalle :)

Mari-Ann said...
This comment has been removed by the author.
Mari-Ann said...

Vahemaad on pikad, aga kuidas teed ja liiklus on?

Muidu siin Eestis või vähemasti Kosel oli nüüd öö vastu tänast kerget tuisku. Kell 2 öösel umbes:D Seda polnud palju, aga autod olid juba kerge valge kihiga kaetud ja Estonian Air jäi ka veidi jänni.


Igaljuhul edu teile!

Kairit said...

No näiteks mina olen praegu tööl. ''Vägev'' öö mul. Blaaaaaa. Mul on öövahetus ja ma tunnen, et ma olen maruväsinud ehk zombi. Silmad kipuvad vägisi lukku minema :D Ahh jaaa käsi valutab ka. (A)
Mis veel ilmast? Hmm täna öösel oli marukülm, nii mitmed kliendid hotellis mainisid, et liiiiiiiga külm. Aga see on ju Eestile nii omane.
Nii, et teie lähete snorgeldama. Ma nii väga tahaks ka aga hetkel võin sellest vaid unistada.
Anyway teid õnneseeni, mul jooksis juhe kokku + pean ühe check-out'i tegema. Nii et ma nüüd kobin siit minema.
Vühüüüüüüü :)